یسنایسنا، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 7 روز سن داره

♥♥ یســــنا عشق مامان و بابا ♥♥

عکسهای عید فطر خونه پدرجون و مادرجون

1392/5/20 14:39
نویسنده : مامان
223 بازدید
اشتراک گذاری

                            روز اول عید فطر جمعه 18 مرداد

 

      

     

یسنا بغل پدرجون

 

    

        تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری ششم www.pichak.net کلیک کنید

     

    

    

          

    

         

    

     

 بعداز ظهر هم مادرجون یسنا رو حموم کرد.

 

   

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان فائزه
20 مرداد 92 19:11
ای جون شبیه خاله موشه شده روسری سرش کرده

میشه اسم اون انجمن یا سایت که در مورد معنی اسم یسنا حرف زدن

بهم ادرسش و بدین ...

مرسی عزیزم، تو نظرات وبلاگتون گذاشتم
اهورا
20 مرداد 92 19:55
يسنا جون و پدر جون دوستتون دارم.


عمو مهدي
20 مرداد 92 19:56
چه دختر خوشگلي


زن عمو الهام
20 مرداد 92 19:57
جاي ما خالي بوده.....

آره عزیزم، دلمون براتون تنگ شده، زود زود بیاین پیشمون
مامان فائزه
21 مرداد 92 17:25
مامان یسنا من این آقا رو پیدا کردم آدرس میذارم تا شما هم برید ببینید یا اگر دوست داشتید عضو بشید و حرف هاتونو بهش بگید ... http://www.cloob.com/profile/blog/list/username/blueboy_712001/wrapper/true این ادرس همون پسرس خیلی دوست دارم به خاطر بی ادبی که در مورد اسم یسنا تو نظرات من کرده حالشو بگیرم ...