یسنایسنا، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 11 روز سن داره

♥♥ یســــنا عشق مامان و بابا ♥♥

مامان، یسناجونو حموم کرد!!!

1392/6/16 18:22
نویسنده : مامان
217 بازدید
اشتراک گذاری

بالاخره یسنا رو دیروز حموم کردم.نیشخند 

این چند ماهه همیشه مادرجونش یسنا رو حموم می کرد، ولی یه چند روزیه مادرجون رفته مسافرت، منم تصمیم گرفتم خودم با کمک باباش حمومش کنم.

اینم عکسای یسنا بعد از حموم


     

        

     

         

    

              

     

                         

    

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان حنانه زهرا
18 شهریور 92 2:33



مامان الینا
18 شهریور 92 12:48
بابا خیلی جرات داری من الینا رو برای اولین بار 17 ماهگی بردم حموم!
من دکترای مدیریت خدمات بهداشتی درمانی می خونم خصوصی داری گلم

ما اینیم دیگه
مرسی عزیزم،موفق باشی
مامان الینا
18 شهریور 92 12:49
عزیزم یادم رفت پیام رو خصوصی کنم لطفا پاکش کن!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

پاک شدمرسی از اعتمادتون
مامانی غزل جون
18 شهریور 92 22:15
سلام عزیزم وبلاگ غزل جون با عکس های جدید بروز شد خوشحال میشیم به ما سر بزنید