یسنایسنا، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 8 روز سن داره

♥♥ یســــنا عشق مامان و بابا ♥♥

بدون عنوان

1392/9/5 23:13
نویسنده : مامان
125 بازدید
اشتراک گذاری

مهمون داره برام میادلبخند یکی از دوستای خیلی خوبم افسانه بعد از ظهر از تهران حرکت کرده و ایشالا فردا صبح پیش ماست.

تقریبا یه دو سال و نیمی هست که ندیدمش،من و افسانه اواخر سال 81 با هم آشنا شدیم و از اون موقع با هم دوستیم (اون موقع من دانشجوی ترم دوم لیسانس بودم)، من و افسانه هم رشته بودیم البته با یه ترم اختلافچشمک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان پارمیس
6 آذر 92 13:12
وای مهمون مریم جون بهت خسته نباشید میگم چون مهمون داری اونم اگه طولانی مدت باشه واقعا مشکله یسنا جون
مامان
پاسخ
اتفاقا با افسانه خیلی راحتم،سالها هم خوابگاهی و هم خونه ای بودیم
مامان بردیا شیطون
15 آذر 92 17:38
دوستای دانشگاهی همیشه باحالن.... منم هنوز با خیلیا ارتباط دارم من دانشگاهم اهواز بود خیلی باحال بود یادش بخیر کلی دوست خوزستانی دارم