یسنایسنا، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 7 روز سن داره

♥♥ یســــنا عشق مامان و بابا ♥♥

عکسهای عید - 1

1393/1/18 16:16
نویسنده : مامان
408 بازدید
اشتراک گذاری

عکسها در ادامه مطلب

اولین عکس، عکس چهارشنبه سوری که تو حیاط خونه مامان جون آتیش روشن کردیم

جدا کننده متن, جدا کننده متن جدید, جدا کننده متن زیبا, انواع جدا کننده متن, عکس جدا کننده متن

28 اسفند که رفتیم عقد یکی از فامیلای بابا

آپلود عکس

سفره هفت سین که خیلی ساده چیدمش و بعد از گرفتن چند تا عکس با کلی تلاش از یسنا به دلیل حمله یسنا به سفره نیشخند همون موقع جمع شد

تازه دور این سفره رو خودم هویه کرده بودم که یسناجونم پاره اش کرد ناراحت

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

لحظه سال تحویل هم رفتیم خونه مادرجون و پدرجون

اینم عکس یسنا و پسرعموش اهورا

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (8)

مامان مهرسنا
18 فروردین 93 17:48
سلام مریم جون سال نوت مبارک....چه ملوسکی شده یسناخانوم...خوشمل بودن
مامان
پاسخ
مرسی عزیزم
مامان مهرسنا
18 فروردین 93 18:00
شهرتون بایدگرم باشه که اینجوری لباس تنش میکنی...آره؟ خوشبحالت ماکه اینجاخسته شدیم بس که کلاه سرش کردیم بجنوردهنوزسرده
مامان
پاسخ
آره فعلا هوا خوبه، چند روز دیگه که اینجا هوا گرم شد من باید به شما بگم خوش به حالتون
افسانه
18 فروردین 93 19:58
یسنا جون عکسات خیلی قشنگن درست مثل خودت ماشاالله بزرگ شدی عزیزم. I love you so much honey
مامان
پاسخ
مرسی خاله
افسانه
18 فروردین 93 20:00
راستی یسنا جون پیراهنت خیلی خیلی قشنگه کاش اونجا بودم یغلت می کردم سفت فشارت می دادم دلم برات تنگ شده
مامانی درسا
19 فروردین 93 1:51
عزیزم تولدت مبارک انشاالله 120 سالگی تو جشن بگیری
مامان
پاسخ
مرسی عزیزم
افسانه
19 فروردین 93 23:06
یسنا جون زادروزت خجسته و همایون باد...100 سال زنده باشی زیر سایه پدر و مادر
مامان
پاسخ
مرسی خاله جون
مامان بردیا شیطون
20 فروردین 93 16:44
ای جاااااااااااااانم بلا شدی خاله سال نو مبااااااااااااااااااااااااااااااارک...................... ایشالا سال خوبی داشته باشین.....
مامان
پاسخ
سال نو شما هم مبارک
مامان فرشته های آسمانی
25 فروردین 93 11:54
خیلی این لباس بهت میاد